نشست مشترک مدیر روابط‌عمومی با شرکت‌های مستقر و فعال در آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه

نشست مشترک مدیر روابط‌عمومی با شرکت‌های مستقر و فعال در آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه

دکتر ترابی: حمایت‌ رسانه ای از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار روابط‌عمومی دانشگاه قرار گرفته است

دکتر ترابی: حمایت‌ رسانه ای از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار روابط‌عمومی دانشگاه قرار گرفته است
در نشست مشترک مدیر روابط‌عمومی با شرکت‌های مستقر و فعال در مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تهران بر ایجاد یک برنامه‌ی منسجم، یکپارچه، منظم و هوشمند دررابطه‌با رسانه‌ای شدن تاکید شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز جامع، در این نشست که 10 خرداد 1401 در آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه برگزار شد؛ دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه روابط‌عمومی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران در راستای رسالتش وظیفه دارد که «مدیریت تصویر و شهرت دانشگاه» را در ابعاد مختلف انجام دهد؛ گفت: یکی از حوزه‌های مهم در دانشگاه که امسال نیز بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته است، «توجه به توسعه دانش‌بنیان» است. باید بتوانیم در بخش‌های مختلف فعالیت‌های مناسبی را انجام دهیم و تصویر مناسب در شأن دانشگاه ایجاد کنیم.  

وی در ادامه از برنامه‌های مختلف روابط‌عمومی دانشگاه یادکرد و افزود: توسعه وب‌سایت‌های یکپارچه «وب هوشمند» را در دستور کار داریم برای اینکه بتوانیم در بخش‌های مختلف خدمات، توسعه علمی، پژوهشی و آموزشی اتفاقات خوبی را به نمایش بگذاریم

دکتر ترابی یادآور شد: متأسفانه از فعالیت‌های ارزشمند شرکت‌های مستقر و فعال دانش‌بنیان در آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه هم اطلاعات «تصویر روشن و خوبی» نداریم. در این راستا جلساتی داشتیم برای اینکه بتوانیم این موضوع را در مسیر جدید خودش قرار دهیم البته همکاران عزیز من توضیحاتی راجع به این تابلوهایی که به نمایش گذاشته‌ایم منتقل می‌کنند اما اولین مسئله‌ای که در مدیریت تصویر داریم بحث (حضور) است. حضور به این معنا که در واقع ما به چه شکلی در موقعیت‌هایی که در آن قرار گرفته‌ایم حاضر هستیم و خودمان را با چه نمادی نمایش می‌دهیم اگر این حضور با اصول خودش تطبیق داشته باشد، باید برای ما ایجاد ارتباط جدید و پایدار کند.  

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه تصریح کرد: اما اگر این حضور در شاخص‌های خودش درست قرار نگرفته باشد ضمن اینکه ارتباط مناسب ایجاد نمی‌کند به ارتباط‌های موجود هم صدمه می‌زند؛ اگر این دو موضوع درست رعایت شده باشد باید به سراغ عملکرد برویم یعنی ما حاضر شدیم و حالا می‌خواهیم چه موضوعی را معرفی کنیم اگر به این مراحل درست توجه نشود عملکرد مناسبی دریافت نخواهیم کرد و کار متوقف می‌شود.   

وی خاطرنشان کرد: قاعدتاً اگر در این مسیر درست وارد شویم عملکرد درست معرفی می‌شود و زمان این است که مزیت‌های این عملکرد و تمایزش را به نمایش بگذاریم. این تمایز اگر خوب معرفی شود، ایجاد وفاداری در مخاطب شما می‌کنیم یعنی کسی که با شما آشنا شده حالا حاضر است برای شما وقت بگذارد و در جنبه‌های مختلف حمایت کنیم. برای اینکه این امر مهم را شاهد باشیم باید یک برنامه‌ی منسجم، یکپارچه، منظم و هوشمند دررابطه‌با رسانه‌ای شدن داشته باشیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر به لینک زیر مراجعه نمائید:
https://b2n.ir/d89784



مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *